Producenci

Przewodnik po zarządzaniu wiedzą - Amrit Tiwana

Dostępność: Kilka egzemplarzy
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 14,00 zł 14.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Placet
Kod produktu: 7793-2045B

Opis

Oto praktyczny, życiowy instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menadżera i specjalisty IT! W jednej, przystępnie napisanej książce, znany konsultant ds. zarządzania wiedzą wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM i oferuje wypróbowaną 7-etapową mapę implementacji! Jak funkcjonują KM i CRM - i jak oddziałują na istniejące procesy i infrastrukturę IT. Jak posługując się KM i KCRM wykorzystać mocne strony firmy, maksymalizować wysiłki pracowników i podnieść lojalność klientówŁańcuch Wartości Wiedzy o Kliencie: indywidualizacja na bazie wiedzy i długo-okresowe "uczące się" relacje (learning relationships) Dopasowanie strategii e-biznesu i rozwiązań technologicznych: przezwyciężenie "Dylematu Nowatora" Budowanie zespołu i wyznaczanie celów w udanych projektach KM/CRMAudyt posiadanej wiedzy i systemów relacji z klientamiKultura organizacyjna: podstawowe zmiany, które mogą się okazać konieczne oraz sposób ich realizacji. Techniki stymulowanego wynikami opracowywania i wdrażania projektu Im lepiej rozumiesz potrzeby swoich klientów, tym lepiej możesz im służyć - a dysponując dzisiejszymi, rewolucyjnymi systemami KM/CRM, zrozumiesz ich lepiej niż kiedykolwiek dotąd. Już dziś zacznij korzystać z KM/KCRM i zdobądź przewagę nad konkurencją - przeczytaj Przewodnik po zarządzaniu wiedzą!

Dane techniczne

Autor Amrit Tiwana
Wydawca Placet
Typ okładki Miękka
Ilość stron 383
Wymiary 135x195mm

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl