
Leksykon biznesu Penc Józef
Opis
Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą niełatwy język biznesu, wzbogacającą ogólną wiedzę menedżerską o rozmaite terminy ukształtowane, jak i takie, które ostatecznego kształtu nabiorą dopiero z czasem - w konfrontacji z rzeczywistością. Zawarte w nim hasła zostały opracowane w sposób prosty, zrozumiały i syntetyczny, dostosowany do potrzeb szerokiego kręgu odbiorców. Wszystkie hasła zostały uzupełnione odpowiednikami w języku angielskim oraz obszernym słownikiem angielsko-polskim - ułatwi to z pewnością korzystanie z literatury i słowników anglojęzycznych poświęconych sprawom biznesu. Większość haseł zawiera też odsyłacze kierujące do innych pokrewnych haseł lub je poszerzających. Umożliwi to z pewnością Czytelnikowi ulokowanie danego hasła w szerszym kontekście pojęciowym i ułatwi usystematyzowanie wiedzy na temat określonego aspektu biznesu.
Naszym zamierzeniem było stworzenie pozycji przystępnej, praktycznej, interesującej każdego, komu bliski jest biznes i sztuka osiągania w nim sukcesu, pozycji służącej jako przewodnik po teorii biznesu dostosowanej do rzeczywistości.
Oprawa: twarda
Rok wydania: 1997
Liczba stron: 590